KONEC

28. srpna 2011 v 22:28 | Rákel
Já se vrátím :o)

Časem....

P.s: Všechny články od 18.8. byly přednastaveny...
 

Killer Body Workout

25. srpna 2011 v 8:08 | Rákel |  ► Bodyrock.tv ◄
____________________
Celkem: 3 nebo 5 kol (3kola trvají cca 24minut - čili 3 bohatě stačí)

1. cvik: 12 opakování
2. cvik: 25 opakování na každou stranu
3. cvik: 20 opakování ( jedno opaková, když jste zpět ve východní pozici)
4. cvik: 20 opakování na každou nohu

Cardio Strength Drill Workout

23. srpna 2011 v 8:08 | Rákel |  ► Bodyrock.tv ◄
__________________________
Celkem: 5 kol (pokud je stihneme dřív jak za 15 minut, tak děláme ještě jedno kolo)

1. cvik: 8 opakování
2. cvik: 10 opakování (po odcvičení obou nohou je 1 opakování)
3. cvik: 12 opakování (každá ruka 6)
 


20 minute Exercise Challenge

22. srpna 2011 v 8:08 | Rákel |  ► Bodyrock.tv ◄
____________________
Celkem: 6 kol

1. cvik: 10 opakování (5 na každou nohu)
2. cvik: 6 opakování ( na každou ruku jich je 6 - tzn. jendo opakování je když se dostanete do první pozice čili dřep obličejem směrem jako před prvním opakováním)
3. cvik: 5 opakování na každou nohu

Prison Cell

20. srpna 2011 v 8:08 | Rákel |  ► Bodyrock.tv ◄
______________________________
Celkem: 4 kola

1.cvik: Výpady 30x
2. cvik: Prisoner Burpees 10x
3. cvik: 30 opakování ( vždy po použití obou nohou je jedno opakování - tzn. na jednu stranu jedno oapkování zpátky druhé)

15 minute challenge

18. srpna 2011 v 8:08 | Rákel |  ► Bodyrock.tv ◄
Celkem: 15 minut

2 cviky, každý po 10 opakováních

Cvik 1


Cvik 2




Full Body Workout - Core and Abs

16. srpna 2011 v 8:08 | Rákel |  ► Bodyrock.tv ◄
______________________
Celkem: 16 minut

1. cvik: 25 kmitů na každou nohu
2. cvik: 10 opakování na každou nohu
3. cvik: 25 opakování na každou nohu
4. cvik: 25 opakování na každou nohu

Balance, Strength, Agility

15. srpna 2011 v 8:08 | Rákel |  ► Bodyrock.tv ◄
_______________________
Celkem: 4 kola

1. cvik: 20 opakování
2. cvik: 15 opakování na každou nohu
3. cvik:10 opakování na každou nohu
4. cvik: 20 opakování

Pro začátečníky - BodyRock.tv

22. června 2011 v 8:08 | Rákel |  ►Cviky a cvičení◄
Hodně z vás, mě nevyjímaje, má s jistým cvičením jedné slečny z Ameriky drobné potíže s koleny.
Proto jsem se rozhodla být na vás moc milá a hodná, a podělit se s vámi o cvičení jedné Češky v Americe, která ač se to zdá neskutečné má doopravdy šikovné cvičení pro začátečníky. Doba trvání je kolem půl hodinky =>
A KOLENA NEBOLÍ!!!

▼▼1/6▼▼

▼▼2/6▼▼

▼▼3/6▼▼

▼▼4/6▼▼

▼▼5/6▼▼

▼▼6/6▼▼

Mýtus:Proč ženy nechtějí posilovat a proč by měly!!

22. května 2011 v 7:22 | Rákel |  ►Rady pro všechny◄
Jeden z největších mýtů: "Ženy by neměly moc posilovat, protože jim narostou příliš velké svaly a budou vypadat mužsky"

Jak už je uvedeno v mýtu "Profesionální kulturisté neberou steroidy", normální muž denně
produkuje kolem 5-10 mg testosteronu - hormonu, který je z velké části zodpovědný za růst svalů. Kulturisté musejí k solidním výsledkům (tedy těm, které vyžaduje jejich sport na soutěžní úrovni) brát minimálně 35 mg steroidů denně (ale berou jich obvykle 200-400 mg).

Ženy přitom denně vyprodukují ve svém těle asi jen sedminu testosteronu co normální muži. Ženám tedy ani zdaleka nemůžou růst svaly jako mužům, kteří neberou steroidy, a v žádném případě se nijak nemůžou přiblížit mužům, co berou steroidy. A aby bylo úplně jasno: kulturistky jsou tedy kulturistkami proto, že mají díky steroidům více muž
ských hormonů než normální muži.

Mimochodem, přirozeně zvýšená hladina testosteronu u některých žen dělá při dopingových kontrolách problémy a v jistém smyslu činí i medicínské potíže při určení
pohlaví. (Skutečně - není to tak snadné, jak si myslí spousta laiků, a právě tyto poznatky by nás měly vést k větší citlivosti v určování toho, co je "typicky ženské" a "typicky mužské", případně, jak se určuje nejen sexuální identita, ale i sexuální orientace.)

Kam dál